The big thing for the day(haha, lol)

Hellohello! Skulle berätta den där stora saken. eller ja, stor för mig, ok, kanske inte jättestor men....ho cares, jag går bara till saken!! Jag har fått nya...inliines/rullskriidskoor! Jag vet inte om jag har sagt det här förut, men jag älskar att åka inlines, min till 100% favosport. Jag åker allra minst 3 ggr om dagen. Soo fuun!! jag älskar mina inlines mest för färgen. Dom gamla inlinesen, well, see ya in hell bitch. ok, maybe in heaven, but ho cares, i will just see some awful day i hope(gush, i'm so mean). Jaja, slut med "skitsnacket". Just nu har jag inga bilder på dom och min mobil är "död" och det ar ett tag innan den "vaknar till liv", aå ni får bilder imorrn, promise!
Also, goodnight and sweet dreams/jossan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0