Har varit en toppendag! :D

Hej allihopa! Har eran dag varit bra för min har varit SÅÅÅÅÅ AAAAWWSOOOOOMEEE, haha, överreagera. det första är att på engelska lektionen idag så tyckte våran lärare att det var så fint väder ute så vi fick sitta ute iunderbara solen o arbeta. Jag jobba i typ 10 minuter restan solade jag, hehe. mer har det inte varit fast idag på idrotten så berättade våran idrottslärare att det inte ska blir nått arbete dom 2 sista skoldagarna nästa vecka, men han berättade inte vad det istället skulle blir, bara att det inte blir nått arbete. spännande!
Senare idag så ska jag och familjen på cirkus. Det var så länge sen jag var på cirkus, så det ska bli kul. Hoppas vi bara inte hamnar längst bak, håller tummarna på det.
Nu ska jag ut och sola så vi ses vell ikväll efter cirkusen, kommer kanske ta några bilder.
See ya tonight/Jossan! <3
Just det, dagens outfit. Få klädesplagg pga av det stekheta vädret, nästan 30+.
Imorrn ska et tom bli varmare :O kommer få solsting!
Bästa frukosten. rejält starkkryddade ägg(älskar kryddor)med vanlig sallad och citronté.
Jummy!

Kommentarer
Postat av: Gloria

Jag bor nere i stockholm och här är det inte nästan 30+, utan nått med 30+ :O

2011-06-08 @ 16:42:22
Postat av: Anonym

Fuskigt med det fina vädret. där jag bor är det grått o vått :(

2011-06-08 @ 16:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0