Outfit till skolavslutning!

Hej alla söta bloggläsare! Haft en bra dag. Har haft en jädrigt varm och tröttsam dag. var varmare än idag och just nu så har jag huvudvärk som jag är ganska säker på att det är från solhettan(man får huvudvärk om det blir för varmt i solen, tillslut får man solsting). Orkar inte va uppe så länge till pga det.
Anyway, jag tänkte visa bilder på min outfit på till skolavslutningen. Om nån blev/blir kär i den här klänningen så finns den att köpa på H&M. Jag kommer föresten berätta om Cirkusen imorrn, kanske på morgonen. Imorrn ska vi alla elever på skolan hjälpa till att städa i skolan. Guu va dryygt!
See ya tomorrow and goodnight/Jossan! <3
(Hemsk i ansiktet, men ho da hell care)

Kommentarer
Postat av: Josefine

så snygg klänning. Borde skaffa en sån! :)

2011-06-10 @ 07:00:50
Postat av: top blogger i norge men er i sverige!

seriøst, du kan tape den kjolen, ydmykelse verre?, må du ha bryster å fylle en slik dress?, håper du forstår det selv!

2011-06-14 @ 09:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0