SOMMAAAARLOOOOV! YEEAH, BABY, YEEAH!!

Hej allihopa! Nu är det sommarlov för mig! YeeeyJag bloggade inte igår och förgår pga att jag sov över på skolan . Hihi, fun. Först var det vanilg tid till skolan. Vi hade brännbollsturné och efter det så vart det orgentering. Träning hela dagen, gick säker ner mer än 0, 5 kg, haha!!
Efter det gick vi tillbaka till skola och såg på film, jonny engilsh. Har sett den flera gånger, men den är ju så bra.
Sedan vart det fika och läggdags nånstans vid 12-tiden. Jag var så jävla trött så jag somna typ på en gång, men mina kompisar Kim, mercy och Louise prata till 03:30 typ och under den tiden så halvsov jag bara istället för att sova som en stock typ. På morgonen gick vi till megazone, fortet. Vi alla elever delade upp oss i lag och det vart jag, louise och mercy. Vi klarade bara 3/26. Lärarna vann med 500 p. Vi kom sist med 150 p. we are the real losers!
Jag tänkte komma med några bilder av skolavslutningen imorrn.
Just nu så ska jag va med min lillasyster-ska lära henne att fläta, hihi!
Good night friends/Jossan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0