Godmorgon!

Morning morning friends! Hoppas ni har sovit gott allihopa! Jag sov sådär. Gick och la mig vid 00:30.
Igår kväll/natt såg jag på erouvision song contest. Sverige var jättenära på att vinna, men nej, vi kom på 3 plats. Damn it!
Jaja, nu går jag över till TURKIEEEET!! Idag vid 6-tiden(på kvällen)så ska jag och familjen åka till flygplatsen. Därifrån ska vi åka med planet direkt till turkiet. Vet ni, nått som var otroligt konstigt, det är att resan till turkiet tar 6 tim, men sen så tar det 3 tim att åka hem. Hmmm.....wierd, måste vara nått stort misstag.
Jaja, jag kommer med ett senare inlägg innan vi åker så vi ses vell om några timmar.
Take care of you guys/Jossan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0