Godnatt <3

Nattis på er alla! Imorrn börjar skolan så det blir sängdags för mig ganska så snart.
Föresten så har jag glömt att berätta en sak för er läsare idag. Det är så att jag har börjat på en ny dans(slutade på blissdance, insåg att det var ganska barnsligt haha :p), HipHop Newstyle. Det är nästan som vanlig hiphop, ända skillnaden är att det är mer fysiskt krävande och på samma gång mer avslappnande. Det är mkt kondis, teknik, fysik och styrka som krävs i dansen, så det var jobbigt, men som tur så har jag faktisk jädrigt bra kondis och styrka(konditions- och styrketräning varje dag+cyklar ofta till skolan). Jag var helt utmattad och min mage skrek efter mat när dansen var slut och jag som också hade cyklat, så jag var ju tvungen att cykla hem. Inget mellanmål hade jag med mig, så jag fick ju cykla hem med hemsk lågt energi innehåll:(
Jag är fortfarande lite trött efter dansen, men det var ju ändå kul och jag längtar till nästa gång :)
Nattisnattis nu allihopa/Jossan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0