nya saker av mamma

Hej allaihopa! Hoppas ni mår bra och haft en bra dag. Idag så gick jag till skolan för att jag känner mig inte lika dålig längre, bara lite småförkyld och hes. Ni läsare som är sjuka-krya på er. Iallafall, idag när jag kom hem från skolan så såg jag att mamma hade köpt några saker till mig till mitt rum. Det första var en spegel/tavla som ska likna marylin manroe. Ni alla känner vell till henne, eller? Jaja, men jag blev jättenöjd med den. Nästa sak jag fick av mamma tyckte jag var omtänksamt för det visar hur mkt hon älskar mig(AAAAW). Jag tycker min mamma köper för mkt saker till mig, som jag igentligen inte behöver, men ändå. Tack mamma, du är the beeest! <3
Nu kanske ni vet vem jag menar?!
Lövet täcker "är"
See ya soon/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

maryline monroe känner vell vem som helst till och den där spegeln på henne var jättesnygg :)

2011-09-02 @ 17:38:02
Postat av: Jennifer

Ahah den där texten är från en låt:D

2011-09-02 @ 17:55:05
URL: http://musicgirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0