Regn regn, bara regn :(

Hej bloggisläsisare, haha!! Hoppas ni alla mår bra och haft en bra dag. Jag ska se på en film ikväll för det är ju typ bästa filmvädret ute. Nu när det är höst så regnar det mycket och det är det som jag typ hatar med hösten, allt regn. Jag hörde på vädret att det kommer regna hela veckan, förutom på fredag. Idag så skulle vi ha skoljogging på skolan, men vi fick ställa in det pga av det dåliga vädret. Och jag som älskar att springa, löpa, jogga och allt sånt där...buuuhuuu!!
Jaja, nu ska jag vell välja nån film jag ska se, hmm...vilken ska jag ta??
See ya later alicators/Jossan! <3
En bild jag tog påvägen hem från skolan

Kommentarer
Postat av: Julia

regn äger ju, regn for life!! <3 <3

2011-09-13 @ 20:33:42
Postat av: fortfarande ha

ljuga*

2011-09-24 @ 23:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0