Förlåt för att inte bloggat! :(

Hej alla söööta, guuuliiiga bloggläsare! Misst me? Har varit borta ett bra tag nu, sorry för det. Orsaken till det är att jag har haft så lite blogglust dom senaste dagarna. Konsentrerade mig istället på att va ute i det underbara vårvädret! GUUU, så jävla skönt med soool. Var asskönt väder idag. Var på min balkong och sola, fast knappast med bikini/bara underkläder för så varmt var det ju verkligen inte, men iallafall ett på sköna, enkla årkläder(Kan visa dom senare)!
Har några bilder från idag. Hoppas ni också har haft det varmt o skönt hos er!
Have a great evning/Jossan! <3
OOO, kolla små knoppar börjar växa ut på hallonkvistarna ,eller va man nu ska kalla dom,
har börjat växa ut på våran(jag o min familjs)lilla trädgård på balkongen, älskar hallon! <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Såå snygga bilder och jag älskar oxå hallon. inte min favorit, men dom är ändå goda för det, jummy! <3 <3 puss

2011-04-19 @ 18:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0