Goodmorning!

Morning morning friends!! Sovit gott? Jag gick och la mig vid 00:30 igår/idag och klev ändå upp 07:15. That's sick, haha!! Förlåt för att ha varit så seg med att blogga men jag har ju firat påsk med familjen och så har det ju varit ett så underbart väder hela helgen. Igår var det jättevarmt på min balkong. Det var typ 24-28+. Sooo AWSOME!!
Hoppas det har varit varmt där ni bloggläsare bor.
Jaja, men nu ska jag dra ut i det sjuk vackra vädret.
See ya later/Jossan! <3
Old one, but ho da hell care!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det har varit jättefint väder hos mig. Varmt o soligt!

<3

2011-04-24 @ 08:47:28
Postat av: Gloria

Snygg blogg och hos mig har vädret varit soligt, men även lite blåsigt!! puss puss

2011-04-24 @ 08:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0