Måste säga/erkänna en sak!

Hej igen! Ja, det finns en sak som jag skulle vela berätta är att jag går på diet. Jag går inte på nån jojodiet(bantdiet), utan på massa olika samtidigt, t.ex:fettdieten(man ska undvika fett så mycket så möjligt), förbränningsdieten(man äter mat som förbränner fett på kroppen), specialkostdieten(man äter mat som ger dig bättre kontroll över ditt överätande) och m.m.f. Jag går även på detox(man undviket light-varor och godsaker som t.ex kakaor el. chips), tränar 1 tim per dag, ger mig belöningar på lördagar om vardagarna har gått bra. Små-och överäter inte.
Jupp, i said it och den/dom här dieten/dieterna är inte dålig/dåliga på nått sätt! <3
See ya later/Jossan! <3 ;)

Kommentarer
Postat av: Amme!!;)

bra sakt!! :D

2011-01-22 @ 21:51:46
URL: http://girldiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0