Nightynight!

Godnatt alla sömniga(tror jag iallafall)bloggläsare! Jag tänker gå och lägga mig tidiga tider hela den här veckan för det är ju ändå snart sommarlov och då får jag ju sova hur länge jag vill, hehe. Jag har skolavslutning den 14 juli och jag sa ju att jag skulle visa min outfit till skolavslutningen idag, men det har jag inte tänkt på för att jag var för koncentrerad på geografin.
Hela den här veckan ska det vara toppenväder med massor av sol och värme. den här helgen kommer det komma upp till nästan 30+. so awsome, då ska jag sola länge, yey.
Jaja, men imorrn så ska jag satsa på shorts och en t-shirt till skolan. visar outfiten imorgonbitti.
Sweet dreams and see ya tomorrow/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Betty

assötbild, var hitta du den?

2011-06-07 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0