Godmorgon!

Godmorgon bloggläsare! Förlåt för att jag inte har bloggat på länge. Den här gången så har jag inte bloggat på länge pga att jag inte har kännt för det. Nu så ska jag och min familj åka till turkiet. åååh, så taggad. Har några bilder på packningen och jag lovar...detta på bilden är verkligen inte allt. Åt en ordentlig frukost och klädde på mig nått enkelt till skolan som jag ska alldeles strx åka till. Just det, tänkte också visa bikinin som mami köpte till mig när vi var på H&M. Blev allt nöjd med den.
Men nu har jag brottom till bussen så vi får vell ses sen efter skolan. Krya på er alla sjuka.
Puss o kram/Jossan! <3
Skorna i hörnet är nya
Dom är köpte på www.Footway.se
Dagens väldigt enkel outfiten
MM, jummy!! :)
Nya bikinin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0