Godnatt+tips!

Godnatt alla sötisar! <3
Nu innan sängen så ska jag bara komma med dagens tips och så ses vi imorrn och med mycket fart på mitt bloggande då, haha, men ses imorrn och dröm sött mina små törtorduvor!
Hur man får en kyssbar solbränna i sommar/vår!
Detta låter enkelt att uppnå, men är ganska svårt på ett specielt sätt-Det du behöver göra är att äta en massa frukt och grönt och då menar jag massor. Den mest effektiva grönsaken för den perfekta solbrännan är moroten. Ät minst
4-5 morötter per dag. Mest effektiva frukten vet jag ej:(.
Lycka till ;)
p.s: resultatet får man inte förnst efter 2 månader så börja nu vet jag, hehe!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tipset var ändå ganska enkelt, men det var ett tag man fick vänta allt! <3 <3 Puzzokrammm

2011-04-08 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0