Gomorron+skola <3

Godmorgon alla bloggisläsare! Nu är det skola igen och det är inte nått som jag har längtat till :( men jaja, som jag sa förut, tiden måste ju komma närmare sommarlovet som är en bra fördel. Nu har dom börjat med posten igen. Visst, posten får aldrig ledigt, men att lägga/skicka paket i brevlådan det brukar inte skickas när det är tex jul elller påsk. Då när posten har börjat lägga paket igen i brevlådorna så kommer nog mitt spel den här veckan. Har ju också berättat att jag ska få det i brevlåden om 1-3 dar. Guu, längtar.
Nu håller jag på att babbla, haha.
See ya after school/Jossan! <3
Här kommer dagens outfit+facelook!



Kommentarer
Postat av: Klara

Snygg tröja du har. <3 <3

2011-04-26 @ 07:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0