Haft världens jobbigaste dag/kväll :(

Hej bloggen! Har inte bloggat på hela dagen för att jag har varit hemma högst 1 timme idag om vi inte gils med tiden som var innan jag kom hem senast som var för typ 10 min. Det var först och främst skola sen så åkte jag och louise ner till stan. Jag köpte ett par nys solbrillor och två naglack på bikbok för 80 kr. inte dåligt, va. Är ju fortfarande rea på en del saker, hehe. Jaja, sen gick vi på subway för att äte lite MIDDAG sen så ringde Louise efter 3 av hennes killkompisar och undra om dom ville träffa mig och henne. Jag hade ju aldrig sett dom, men det är ju ganska nice att få möta nån ny. När dom kom så gick vi runt på butiker som inte killarna(som då hette Jonas, Markus och Andres)gilla, te.x Glitter ocg ginatricot. Vi satte oss på renmarkstorget och snacka sen och därefter så åkte jag och louise hem. 10 min efter att jade kommit hem så ringde hon och fråga om vi kunde gå ut och jogga. Svara ja och vi sprang från v ersboda-mariehem C(ca. 6 km). Hem orkade vi inte så vi tog bussen hem.
Iallafall, här är grejerna som jag köpte på stan!
2 för 20 :O
70 kr :O
SUBWAY! <3
Ses sen och...just det, skulle ju visa resten av plaggen som jag fick. Guu va jag känner mig
som en skrytmåns och snobb, haha!
Jaja, see ya later my beautys/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Malin!

Wow, 6 km är inte dåligt, du kommer säkert ha träningsvärk imorrn! :( <3 <3

2011-04-08 @ 21:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0