Halvtaskig dag! :(

Hej alla måndagskaniner! Hoppas ni har haft det bra idag för jag har haft en ganska bra dag, lite halvtaskig. Det blev lite halvtaskigt för att jag åkte ju med buss som vanligt till skolan, men sen eftr den första lektionen idag så började jag känna att min feber som jag hade i helgen börja komma tillbaka, fast ännu värre:(. Jag gick iallafall till lunchen för att se om det var bara att jag behövde lite vätska och näring i mig och det varde i ungefär en kvart, men sen kom det tillbaka igen så då sa jag till min lärare Gunilla att jag ville åka hem. Fick det och ooala..här sitter jag med slö kropp, täppt näsa, lock för öronen och irriterad hals. Bli vell kanske samma fika som igår! OOO, just det, snart är det ju påsklov och imorrn ska jag till frissan. Var ett tag sen och jag hade tänkt att klippa av en del av mitt hår. Det är ju så otroligt långt och jobbigt att ta hand om!
YeahYeah, see ya later mondaybunnys/Jossan! <3
Där slutar mitt hår! haha

Kommentarer
Postat av: Kristina

ååå, va långt och fint hår du har, men de måste nog va jobbigt att ta hand om det! hihi <3

2011-04-04 @ 16:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0