Sorry folks! :(

Hej och gomorgon bloggen! Förlåt för att jag inte kom med dagens tips igår. Jag somnade precis efter sista filmen för kvällen-Familjen är värre., haha, visst såg nån av er också den, haha, asrolig! Jag har inte så mycket mer att säga än att ta upp tipset som skulle ha blivit igår, så här kommer det:
Hur man får fin/finare hud:
1. Är du stressig? Stress orsakar finnar och rynkor.
För att undvika det så kan man börja med yoga. det kan få dig att koppla av och även öka blodcirkulationen!
2. Sover du ordentligt? Sena nätter och dålig sömn ger huden ett par inbjudna finnar. Men det är inte bara det, utan det kan även göra dig stressig och om du bryr dig om din form runt magen så sov mycket för att dålig sömn ökar även på fettet runt magen!
3. Äter du mycket socker? Skippa onödigt mycket socker, för det är dåligt för tänderna, går upp i vikt och skadar även på ansiktet. Det ökar alltså med mer finnar!
4. Kom ihåg att applicera ditt UV-skydd innan ansiktskrämen!
5. Det sägs en hel del om att en bra ansiktsmassage kan hjälpa mot rynkor(som man kanske inte får i ungdomen, men det här är ett bar tips att komma ihåg när man blir äldre)och att göra huden fastare. Dessutom ökar både blodflödet och lymfgenomströmningen som är för huden!
Japp, det var det tipset och hoppas det hjälper!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra tips! Jag tror jag vet nu vrf jag har gått upp lite i vikt, hahaha!

2011-04-03 @ 10:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0