Svar på tal!!

Hej igen inte så mycket senare!! Jag hade tänkt att jag ska få svara på frågorna på inlägget "frågestund".
Här kommer frågorna:

1. fråga av Jenni: Hur lång är du? Undrar det för att du ser inte så lång ut för din ålder och är du stolt för din längd?
Svar: Jag är 159 cm. Jag är 1 cm längre än min kompis Mercy som är 15(jag 13). Jag är otroligt stolt över min längd, har aldrig varit bekymrad över den!
2. Fråga av Angelica: Vilka bloggar läser du?
Svar: Foki, mickizmood och eemsn! Om ni trodde kissies så Då hade ni 200% fel. Noo way!!
3. Fråga av Ängla: Vrf började du blogga? eller ja...du och ruta?
Svar: VI började blogga för att det skulle få va kul. Inte för nån massa pengar och så!
4. Fråga av Helena: När kommer igentligen Ruta tillbaka då?
Svar: Det vet jag tyvär inte och jag undrar samma sak, men snart måste hon vell komma tillbaka, var är hon?!
5. Fråga av Josefine: Hur sminkar du dig?
Svar: Jag gör allt för att försöka få upp en videoinlägg på bloggen, men det funkar inte. Jag ska försöka göra allt för att ge alla som vill se hur jag sminkar mig, ett bra svar!
6. Fråga av Louisa: Är det jobbigt att ha så långt hår som du har och hur får du ditt hår så fint?
Svar: Jupp, skärskilt att tvätta det. Jag hade tänkt att klippa upp det ganska mycket nästa gång jag går till frissan. Mitt hår, hur jag får det så fint? vårdar det eller va hade du tänkt för svar?
7.  Fråga av Nora: Vilket slags smink använder du när du sminkar dig(vardag alltså)?
Svar: Jag kan visa bilder på det senare idag för jag har inte bilder på det just nu och så hittar jag inte min usb-kabel, men den kommer nog fram snart, hehe!
Nästa frågestund kommer nog imitten av nästa vecka och nu får ni ha det så bra så. Hoppas ni också hade en underbar påsk!
See ya later/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför trycker alltid texten ihop sig? Det blir ju så klumpigt då! hmmm??

2011-04-24 @ 09:16:26
URL: http://jrmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0