Lite höst-/skolshopping!

Hej alla bloggläsare! Hoppas eran dag har varit bra. Jag shoppade lite grejor idag på D&D. En rosa all star-väska och ett par svarta converse all star. Dom har ganska dyra kläder och skor där, men det är mycket rea där just nu, så jag tog ju chansen medans det var ganska billigt. Nu när skolan börja så tänkte jag att jag kunde ha en ny skolväska och skorna köpte jag för att hösten kommer ju när som helst nu :(
Jag har inte så mycket mer att säga än att första dagen på haga var toppen. fick 5-6 nya vänner på en dag,wow!!
See ya later/Jossan! <3
Här är grejerna jag köpte

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin väskan var! ;) <3

2011-08-23 @ 19:27:56
Postat av: Angelica

va skulle du vela bo för slags hus? Har inget med inlägget att göra, men jag undrar bara :)

2011-08-25 @ 14:57:22
Postat av: Natsuria | Natalie E

Väskan är jättefin! :D

2011-08-25 @ 19:37:57
URL: http://natsuria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0