Nått jag vill rekommendera!

Hej! Jag skulle vela rekommendera nått till er läsare. Det är produkter för ansiktet och dom funkar jättebra. Produkterna kallas för CCS Demons and angles(CCS gör inte bara produkter för ansiktet, men just CCS Demons and angles är bara för ansiktet). Här nedanför har ni en bild av hela kolektionen. Min mamma köpte ett/en paket/prestent med alla dom här produkterna. Jag vart superduperglad, föresten så är CCS-produkterna min favorit när det kommer till ansiktet.
Testa dom alla, ni kan hitta dom i apotek och även i flesta bygg/matbutiker som tex Rusta eller Ica Maxi.
Hope you will like them all, see ya later/Jossan! <3
P.s: visste ni att alla dom här produkterna inehåller vitamin E som är jättebra för
ansiktet. Vitamin E återfuktar, för det mesta, ansiktet.

Kommentarer
Postat av: miranda

Jag började använda dom dära produkterna för typ en mån sen och dom funkar jättebra, så jag vill också rekommendera dom :) hihi

2011-08-10 @ 11:40:39
Postat av: Hélena

Måste testa!

2011-08-10 @ 11:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0