Boring! :(

Hej! Har ganska tråkigt just nu och har inte så mycket att säga än att prata/skriva lite extra om mig. Kommer göra det nån gång då och då. Den här gången ska jag skriva lite om vad jag har för slags musiksmak och mina favoritartister. Min musiksmak är pop, techno och en del R&B(nånstan där imellan lite rapp). Min favoritartister är..
1. Ne-yo(just love him, sexy and awsome songs)!
2. Akon(looks old, but sexy even so and awsome songs)!
3. 50 cent(Sooo sexy and some of the songs are awsome)!
4. Nicki Minaj(bitchig, but pretty good songs)!
5. Beyoncé(awsome songs and have some of the songs are all to dramatic)!
6. Rihanna(awsome songs and my bigsister)!
7. Boa(awsome songs and cute)!
8. Massari(so sexy and awsome songs)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0