Don't forget! ;)

Hej alla söta läsare! Visst har ni inte glömt alla hjärtans dag imorrn? Jag glömmer typ altid bort när det är och att det ska va det, men den här gången kom jag faktiskt ihåg det. Just nu så¨har jag ju ingen pojkvän, men man kan ju alltid ge nånting till nån i sin familj eller en vän, bästsis, till nån du helt enkelt vill erkänna att du är kär i, vem som helst. Ikväll ska jag iallafall se en film som heter cellular. Har sett den några gånger förut, men ho da hell care, den är bra. Det handlar om en kille som får ett oväntat samtal från en kvinna som har blivit kidnappad och kvinnan kunde inte koppla nån annan än han och då är det han som få uppdraget att rädda henne. Han får inte lägga på för då kommer kopplingen som kvinnan har gjort till honom försvinna(tro mig, om han gör det så kommer det ta timmar för kvinnnan att få tag på honom igen). Otroligt spännande film. på 3:an 23:20(alltså för er som kommer va uppe länge ikväll även om det är skola imorrn:()!
see ya tomorrow/Jossan! <3
"ringring!!" Hallå? lol :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0