Greatest day ever!! :D

Hej! Jag hann inte köpa nån foundation igår. Alla butiker hade precis stängt så jag åkte hem utan det :(. Men jaja, jag fick iallafall tag på den idag. Jag köper loréa 24h super stay. Det menas alltså att den siter jämt och fint i upp till 24 timmar.  Den har varit som reklam på tv och jag tänkte då att jag kan testa den och se om det verkligen är sant(tänkte inte precis ha på mig den i 24 timmar, men den ska iallafall kunna hålla hela skoldan, hehe). Just det, den här skoldan har varit toppen. Efter som det var över 20c idag så blev det så att vi fick slippa gå till matsalen och äta deras äckliga mat och ta med oss egen, köpa mat på ica(det ligger en ica-butik nära våran skola och flesta brukar gå dit varje rast och köpa godis)eller gå upp till lågstadiet och laga lunch där till hela högstadiet. Jag tycker så mycket om att laga mat så att jag laga mat och några till. Åt litegrann sen så gick jag ner till pizza maria(en resturang som ligger precis mitt i mot ica)med min kompis Louise för att äta pizza, mmm. Vi slutade 14:25. Guu va soft ändå! Haha, jaja, nu ska jag gå och lägga mig. Jag har börjat satsa på att sova tidigare på skoldagarna så jag orkar med dom och det går faktiskt ganska bra.
Ses imorrn och dröm sött/Jossan! <3
Louise och jag på PizzaMaria! <3
Haha, hade precis tvättat håret där! :P
Let's see what u got!
Gääsp, god natt! -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0