I'm back! :D

Hej bloggen! Nu är jag tillbaka från min kompis. Vi hade jätteroligt, men samtidigt på ett läskigt sätt. Vi såg ju på the grudge. Jag tyckte den var asläskig, jag "gömde" mig bakom en kudde typ halva filmen. Efter filmen så såg vi hooking up för att få bort all skräck vi hade i oss. Efter vi hade sätt båda filmerna satt Mercy(hon som jag sov över hos)på mig och Louise(en till kompis som sov över hos Mercy)hennes hårförlängning. Jag har aldrig haft hårförlägning så då fick jag testa hur det känns och det var inte skönt, men Mercy sa att man blir van efter några gånger. Efter jag och Louise hade testat dom så prata vi en liten stund sen gick vi och la oss. Asgrymt/asmysigt var det att få sova över där och nästa gång ska vi se the grudge 2, men vi har inte bestämt hos vem vi ska se den/sova över och när? Hmmm...???
See ya later beautys/Jossan! <3
Ser ut som en hippie typ! haha :P lol
Mercy sätter på hennes hårförlägning på Louise! <3
AA, ser också ut som en hippie, en söt liten hippie!
Mercys katt Sasi! To cute for the world! <3


Kommentarer
Postat av: mercy <3

vi hade shit kul

2011-02-13 @ 18:16:23
Postat av: Josefina

MMHMM!! <3

2011-02-13 @ 18:24:09
URL: http://jrmode.blogg.se/
Postat av: Louise

Jaa det hade vi! ;P

2011-02-13 @ 19:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0