Mot skolan! :(

hej! nu ska jag snart till skolan. Just det, i förgår kväll gick jag och la mig 22:00 för att jag hade pluggat jättemycket och fått världens huvudvärk så jag orkade inte va uppe nån mer. När jag vaknade(igår morse)var jag jättepigg och jag trodde då att klockan var 10:00 för det kunde NÄSSTAN va omöjligt att jag skulle kunna va pigg typ 06:00, men när jag klev upp för att kolla klockan....var den....04:30? WTF, tänkte jag? Jag kände inte alls för att sova så jag gjorde mig i ordning och när jag var klar var det typ 1, 5 timmme kvar till jag skulle till skolan. Guuu, awsome vilken morrn det var alltså. Nu ska jag dra om ca 5 minuter så vi ses kanske sen idag!
Good luck at school everyone/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda K.

Fyfan vad ful du är seriöst, du är en bitch vet du det och jag är inte rädd för dig Josefina! Du sminkar dig så du ser ut som en neger och du tror att alla gillar dig, och du gillar gängbråk när polisen kommer.. Du är ja.. du är bara för mycket, nu säger jag det här rakt ut. Du är en bitch som tror att du är så jävla snygg med massa pudel och allt annat brunt i ansiktet. Men nej du ser ut som en jävla neger som är en bitch!!

2011-02-10 @ 08:39:25
URL: http://jrmode.blogg.se/
Postat av: julia

HEEJ!! :)

Hur är det idag!? <3

2011-02-10 @ 09:13:08
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: Amme

kan du gå in på min blogg julia!!:)

2011-02-10 @ 09:16:33
URL: http://girldiamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0