My cute kittykittycat! <3

Hej igen! Här är min katt då som jag pratade om senast för en kvart sen typ. HON heter Sarafina(min mamma kom på namnet, fint ändå)och är snart 9 månader. Hon är säkert sveriges busigaste katt, älskar att kela och är inte blyg alls, utan mest nyfiken. T.ex: När katten kom till oss trodde vi att den skulle va jätteblyg, men den var bara nyfiken och kom till nån av oss i min familj och kelade hela tiden. Katten var mest med mig(vet inte varför)och är fortfarande det nu. Efter ett tag tyckte den att Markus och Angelina(min småsyskon)att dom var jobbiga för dom var på den hela tiden och Angelina blev klöst i ansiktet flera gånger för att den ville va ifred, men dom gav aldrig upp och dom går till den var 5 minut."Vart är katten?", "är Sarafina här inne?", "vet du vart katten är?"...dom kommer och säger det där
Sarafina och jag är typ bästisar nu och hon gillar att va med mig. Jag brukar va på den ibland, men då har jag typ inget att göra. Jag har en bild på Sarafina och hon är så söt. Asså jag, min mamma och halvpappa undrade länge vad den har för pälsfärg och då kom jag på det till slut. Den har ljuskola päls(LOL)på ryggen o huvet och magen och tassarna är vita(det där lista vi egentligen ut redan från början då vi köpte den).
Älskar hennes bruna, söta ögon! <3 love ya

Kommentarer
Postat av: Amme!!;)

aaww, Sarafina är jättesöt och hon är väldigt busig och kelig det har jag märkt och sett hehe! ;)

2011-01-29 @ 22:18:36
URL: http://girldiamond.blogg.se/
Postat av: Jennifer

AAWW vad söt!

2011-09-17 @ 21:21:29
URL: http://musicgirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0