Skönhetstips! ;)

Hej! Haft en bra dag hittills? Jag tänkte att jag kan ge er ett tips för att det var så hemsk länge sen jag gjorde det. jag har inte haft nått på ett bra tag, men nu har jag massor med nya tips som svävar runt i mitt huvud!
Här är ett av dom:
Visst har alla människor ringar under ögen? Svaret är, JA. Det finns inget i världen som kan få bort ringarna man har under ögonen, men man kan iallafall förbättra dom genom att bar abvända en våt servett.
Då menar jag inte en vanlig våta servett som man blöter hemma, utan ni vet såna här som man köper i butikerna, färdiga att använda. Blöt en sån. visst, den är ju redan blöt, men inte tillräckligt så blöt lite extra. Efter det så stoppar du den i frysen och så använder du den imorrn på morgonen.
tryck den frysta servetten under dina ögon(på dom mörka ringarna alltså), ögonlock och ögonbryn sedan stoppar du bara tillbaka den igen i frysen. Använd den varje morgon i 2 veckor så lovar jag er, det blir ett klart bättre resultat.
P.s: bara för att du har fått ett bättre resultat efter 2 veckors använding så betyder det inte att du ska sluta, utan fortsätta för...ja, man vet aldrig, du kanske får ännu bättre resultat.
Lycka till, ses sen/Jossan! <3
Det här var mitt resultat efter 2 veckor. tyvär så har jag inga förbilder, men det ser vell ändå bra ut. Och jag lovar, jag har inte nått smink på denna bild och jag har inte fixat den på datorn, looovaaaar till 110%
Inte helt försvunnen, men förbättrat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0