Tippitippi!

Hej alla bloggläsare och morning morning! Haft det bra? Hoppas det, hihi. Jag hade ju lovat att jag skulle komma med ett nytt tips För nån dag sen, så här kommer det. Föresten, efter detta inlägg ska jag berätta en sak som är jädrigt stor för mig.
Det finns en frukt som gör stora underverk för din hud. Den är bra mot oljig och fet hud och detoxar din hud och kropp(gör kroppen ren från massa negativt. tex dåliga bakterier och "kroppsolja"). mer än detta kan den göra. den gör också dina tänder vitare och är som en...uuumm....jag är inte säker på om det heter eller stavas samma på svenska, men den är som en moisturiser. Jag vet inte, ok, men nått sånt. Denna frukt är riktigt gott, nyttigt mellanmål. Jag lovar er, din hud och även tänder kommer att tacka dig av att äta denna frukt.
Just det, nu ska ni få veta vilken jag menar. det ääär-Sjtärnfrukt. Stjärnfrukt är det lilla du behöver för att göra underverk för hyn.
Om ni inte vet vad stjärnfrukt är så har jag en bild på det. Starfruit is all you'll need! ;)
See ya later/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visste du att det där är faktiskt min favofrukt. Älskar stjärnfrukt :P

kramkram

2011-07-09 @ 10:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0