Ska hälsa på Louise!

Hej bloggläsare! Var länge sen nu, men jag har inte haft humöret till att blogga bara.
Idag så var jag med Louise på Nydala. Vi var där bara 45 min typ för att det var så kallt. När vi var halvvägs hem från nydala så var det ett enormt träd som hade blåst ner mitt i vägen och vi kunde inte åka(vi cyklade)runt den för det var tätt med träd där, så vi var tvungen att ta en annan väg. Jag upptäckte på den andra vägen hem att det var massa andra träd som också hade FALLIT ner och jag förstog precis vrf. Det var pga att det har varit så blåsigt hemsk blåsigt hela dagen. Min brosha kom till oss för några timmar sen och han berätta att det var massa cycklar som blåste omkring. Lol, stackars dom är ägarna till dom cycklarna:(Jaja, men nu ikväll så ska jag vara med Louise igen och denna gång ska vi vara hos henne och se på film. Vet inte vilken/vilka, men det får jag iallafall reda på när jag kommer dit!
See ya later cuties/Jossan! <3
Nydala!
Zzzzz, haha! <3

Kommentarer
Postat av: Tina

Visst har det varit blåsigt idag! Haha

2011-06-04 @ 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0