Svar på frågor+om cirkus, del 2!

Hej igen! Här är nästa del om svar på frågor ni läsare har gett mig och om cirkusen i torstas.
Det jag stannade upp var på frågan-ser du på nån mangaserier? i så fall, vilka?
Jag hade skrivit klart om 2/4 av dom serier jag sett, här kommer dom 2 sista.
Den tredje serien är då-when they cry. Det handlar om en kille som heter keiichi som flyttar till en liten by som heter Hinamizawa. Han börjar på den enda skolan i hela byn. Efter bara en kort tid på skolan så har han fått ett par vänner vid namn Rena, Mion, Rika och Satoko. Han upptäcker efter ett tag att hans nya vänner är inte som han tror. Varje år i byn brukar det va en festival, och just då blir nån mördad, varje år, och Keiichi får reda på att hans vänner ligger bakom alla dom här morden! Våldsam rysare och galenskaper. Minst 13 år för denna serie.
Och sist, men inte minst-Love hina! Love hina kan jag inget om. en kille, en tjej, manga, ecchi, komed, från typ 11 år. ja, mer vet jag ej!

Jag berättar om cirkusen imorrn och den sista frågan, orkar inte blogga nån mer för idag, hehe!
Well, sweet dreams friends/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud, den där serien when they cry verkar ju seriöst läskig! Tänkte testa se den, ooo!!

Kramizzarr <3 <3 ;)

2011-06-11 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0