*Knack, knack*. "Vem där?". "VÅREN!!" :D

Hej igen bloggen! Nu har äntligen liite gräs synas på marken och det är just längre o tidigare. Guu va soft att våren äntligen är på väg. Visste ni att imorrn ska jag till Agnäs, eller skolan som jag går i ska dit och jag är en av dom. Om det är nån som inte vet var det är för ställe..ta reda på det...haha, skoja. Ne men, det är ett ställe som man bruka åka till oftast på vintern för att åka slalom, slalomskidor, längdskidor. Backen där man åker slalom o sånt är inte så förvånande hög, men ganska. Jaja, jag kommer åka slalomskidor, älskar att åka slalomskidor, är en av mina hobbys på vintern. Nu måste jag förbereda mig mer inför Agnäs imorrn!

See ya later/Jossan! <3
Agnäsbacken! hehe :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0