Måndag!

Hej mina sötisar! Hoppas eran måndag har gått lyckad. Min har varit ganska bra-När jag vakna så var jag ovanligt pigg och ändå hade jag gått och lagt mig den vanliga vardagstiden(22:00), hmm...jaja, skoldagen var bra, min kompis louise kom hem till mig idag ocg vi spelade mirror's edge som kanske några av er läsare inte vet var det är, men förlåt om jag är lite oförskämd nu, men jag orkar inte berätta om det. gå in på www.wikipedia.se och ta reda på det istället.
Ikväll så ska jag inte göra så mycket tror jag, sitta vid datorn ett tag, läsa nån bok innan bäddissen.
Just det, innan jag sticker så ska jag visa ett litet tips(eller vad jag brukar göra för att hålla mig vacker). Jag/vi(ruta o jag)har skrivit att vi kommer med nya tips varh´je dag, men som har gått bra misslycket, men det ska det bli en förändring på det. För besväret så ska jag ta flera tips istället för bara ett!
1.angels and demonds: En skum-kräm som man smörjer in ansiktet när man ska ta bort smink och återfuktar(bara lite återfuktning).
2.ACO acnelösning:Spritvatten som kan torka ut på huden och kan svida i ansiktet, i ögonen och va irriterande för andningen om man är nybörjare, men man blir van. Jag rekommenderar defenitift. Även om den torkar ut på huden så hindrar den att fler finnar o porer ska produceras(te.x, om du vanligen får 3 nya finnar varje dag o 5 nya prorer så kan ACO göra så att det blir 1 finne och om man har tur, inga finnar och 2 porer). Älskar den, bland mina favoriter!
3.neutrogena blackhead eleminating: den håller porer borta. Resulat på "bara" 3 veckor! Rekommenderas!
4. nivea daycare: Om du är "fet" i ansiktet så anvämd den inte, men om du har samma problem som jag att man är torr under ögonen så använd den gjärna. Huden under ögonen är så tunn ch då är den mycket känsligare mot solen o kylan. sol o kyla gör huden torr(och om man är gammal kan man få fler rynkor, i solen alltså)så då ska man ju använda solskyddskräm, men även återfuktningkräm. applicera bara under ögonen, skölj bort o du är klar!
Dom hära hårprodukterna är igentligen onödig att visa för att dom säljer inte dom här nån mer, nånstans, men jag kan ju ändå visa va jag använder för hårprodukter!
Detta: te.x efter ett bad!
1.CCS hudlution:en skonsam hudkräm som inte bara smörjs in på händer, utan på hela kroppen. torr hud, änvänt den minst 2 ggr, sametslen hud!
2. pincet: pincet vet ni ju alla vad det är och dom hittar man vart som helst. Håll alltid koll på dina ögonbryn, noppa dom inst 2 gånger om dan(te.x på morgonen, sen på kvällen)för stråna växer ut ganska fort så gör det ofta. När du plocka dom, se till att dom inte blir för smala och/el. för korta!
sminktips!
1. När du använder rounge så använd inte för mycket. Applicera den försiktigt och mjuk på kindbenen och för lite extra färg, på pannan, näsan och hakan. Släta sedan till det med en REN borste el. som jag, fingertopparna!
2.(Mascara)the falsies lashes volum expert: En asbra mascara som jag inte tordde på förut och tips-för att göra så att du inte behöver använda lika mycket mascar, använd ögonfransböjare.
3.(Foundation)maybelin 24h superstay: En foundation som sitter längre och jämt i 24 timmar(fast den tål inte kyla så bra, så lita inte på den på vintern el. hösten). Tips nu-dom som brukar använda fingertopparna när dom applicerar sin foundation, gör inte det. fingarana bär på mest bakterier av alla kropsdelar, så rör så lite som möjligt i ditt ansikte så slipper du finnar eller prorer som inte hade behöft dyka upp. Istället för händer, änvänd foundationkudde. Allra bäst, men tvätta den ren efter varje använding!
Ok, det var allt. Lycka till och.....guu, sk gå och lägga mig om typ 4 minuter, haha, måste dra.
Good night and you will allways beautiful/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Kristina

Asbra tips! Puss o karm! <3 <3 ;)

P.s:kan du nån gång göra en video om hur du sminkar dig?

2011-03-29 @ 17:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0