She will come back...soon! :D

Hej bloggen! Visste ni att Ruta är tillbaka. Ok, för er som inte vet vem ruta är så är det så att jag och ruta har den här bloggen tillsammans. Hon har inte bloggat på den här bloggen på mer än en månad och jag fråga henne för några minuter sen och hon sa att hon ska börja blogga på jrmode igen. Jag undrar hur länge det kommer ta för henne att göra hennes första inlägg på en ganska lång tid. Nedanför är det en bild på henne så ni vet vem hon är och om det nu är nån som redan känner henne så...ja, det är vell kul, hehe!!
Hoppas du gör ett inlägg så snart som möjligt Ruta, miss you! <3
Ses sen mina söta bloggisar/Jossan! <3
:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0