Sweety dreamsis!

Godnatt bloggen! Nu är det sängdags och nu har jag nått att berätta också som jag just haatade med den här dagen-idag på eftermiddagen vid ca 4 så SNÖADE DET. AAA, DAMN U SNOW, HATE U(sometimes)!! Dom senaste dagarna har jag burit lite tunnare kläder/färre(bär alltså te.x till ytterkläder, en äkta skinnjacka and noo hat och förstås en mysig vit sjal)eftersom dom senaste dagarna har det varit 5-14(kanske 15)+, sol och bara lite blåsigt och typ 1 dag har det varit ganska blåsigt, men ändå, våren är påväg oooch såå kommer snöön mitt i allt, åååh!
Jaja, får tjata om snön för mig själv istället för er, nee, skojja ba!
See ya tomorrow and sweet dreams/Jossan! <3
Bjuder alltid på en godnatt-bild när jag skriver såna här inlägg! hehe

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på blogloviN?:)

2011-03-25 @ 23:57:03
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0