Astrött!

Hej läsare! Hoppas ni mår bra. Det har varit den jobbigaste skoldagen hittills idag. Skoljoggingen bröjade med att det var lätt som en plätt, men sen så började jag få ont i halsen pga att jag inte är till 100% frisk ännu från min förkylning ca 2 veckor sen. Det gjorde ont att ta ljupa andetag och att svälja. När jag var i mål så trodde jag att jag var sist för jag var så seg, men typ 5-10 min senare kom en jordmassa i mål som hade varit efter mig hela tiden. Hur sega kunde inte dom ha varit?? Iallafall, jag cyklade ju till skolan så det vart ju jobbigt att komma hem för jag var ju redan helt utmattad. När jag kom hem åt jag massor med mat och tog sedan ett lång, avslappnande bubbelbad.
Detta blir det sista inlägget för idag pga att jag år fortfarnde trött efter joggingen och jag tänkte dessutom gå och lägga mig snart. Så trött!
Well, see ya tomorrow and nighynight/Jossan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0