Fotografering imorrn!

Hej alla söta läsare! Sitter här fastlimmad i en låt som jag lyssnade asmycket på i våras
(http://www.youtube.com/watch?v=d8qtteb9FBY)
Den är så rörande och den är dessutom från mitt favospel, ffxiii. Iallafall, imorrn så år det fotgrafering för mig och "min" klass. Jag har förberett med massa saker, tex tvätta håret och stoppat in 2 skedar i frysen. Det kanske låter lite konstig att jag har stoppat 2 skedar i min frys, men det är nått som jag skulle vela tipsa er alla om. Man stoppar då för och främst in 2 skedar i en frys, väntar dagen efter tills dom har blivit riktigt kalla. Du placerar skedarna på ögonen och låt som sitta i 4-5 min. Detta kommer att göra så att du ser fräshare ut och det förebygger mörka ringar under ögonen. Jag lovar, det funkar susenpusen :P
Tänkte dessutom visa facelook och outfit till fotograferingen imorrn, så...ja, det var allt.
Sov så sött nu allihopa och så ses vi imorgon bitti.
CIAO/Jossan! <3

Kommentarer
Postat av: ida

hoppas du kommer se bra ut på skolfotot.

P.s: Tack för tipset! ;)

2011-09-21 @ 16:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0