Har(hittills)varit en superbra skoldag :D

Hej allaihopa! Hoppas ni alla mår bra, jag mår toppen eftersom denna skoldag har(hitills)varit sooo great!! Vi hade hk på första lektionen och vi lagade en morotsås som smakade jättegott, den påminde mig om pizza, och inkluderat med pasta. Jag äskar ju att laga mat och baka så hk:n var jätteroligt. Efter det var det bara vanlig franska, sen så vart det lunch. åt knappt nånting frö att vi ät ju på hk:n och idag så var det tidig lunch. Snart så ska vi ha matte och som tur så är min #3 favämne. Nnnnnuuu...så ska vi ha matte, haha!!
See ya after school/jossan! <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Min skoldag har varit sämst pga av att vi hade idrott ute och det spöregnade, men det brydde sig inte idrottsläraren om förstås!!

2011-09-14 @ 17:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0