Ska snart dra till dansen!

Hej alla morgonpigga(tror jag iallafall)sötisar! Hoppas ni alla har sovit gott. Om en liten stund så ska jag åka med bussen ner till stan för att dansa. Det här är ju andra ggn där och den här gången så har jag med mig nått att äta efter. Ni kom ju kanske ihåg förra gången då jag prata om att min mage skrek efter mat då jag hade dansat klart, och jag hade ju inte med mig nått att äta. Dessutom så cyklade jag ju till dansen den gången, så då fick jag ju cykla den långa vägen hem med lågt energi innehåll och skrikande mage :P Det ska verkligen inte hända igen. Jaja, men nu ska jag göra i ordning dom sista sakerna till dansen, så vi ses sen allihopa!
Have a great day/Jossan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0